Bara vila nu

Hejsan:) Idag så har jag varit i skolan och haft svenska, sen efter det så fick vi reda på att vi skulle läsa något kapitel på försäljning och service. Jag har inte gjort det, vilket jag skämms lite för. En sak som jag också skäms för är att jag inte gick på dom andra lektionerna. Utan istället åkte jag till fyrishov med en kompis. Fyrishov var kul, men jag har ändå dåligt samvete för det jag gjorde=( Jag min kompis var på fyrishov runt 11:00-16:00. Efter det så åkte jag hem. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Bara tagit det lugnt. Ha det bra:)

Bild: Från i sommras (om jag minns rätt).

Kommentarer
Postat av: *kom igen Martin*

Ingen ide o gråta över spild mjölk. Nu är gäller det bara att gå på alla andra lektioner och maxa närvaro listan!. Det viktigaste är att du tror på dig själv och att du själv känner vad som är rätt och fel!

följ ditt hjärta!

2009-12-03 @ 22:39:37
Postat av: Martin

aa, det är sant. Ska komma ihåg det;)

2009-12-03 @ 22:50:07
Postat av: anonym

Fyyy Martin inte skollka!

2009-12-09 @ 23:14:32
URL: http://www.nadishan.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0