Inte min dag, hitills

Hejsan:) Idag så försov jag mej, igen=/ vaknade som jag skulle men somnade om, så jag vaknade kl: 07:30. Fick lite smått panik med tanke på att bussen gick 07:45. En annan anledning var också att jag brukar försova mej på torsdags mornarna. Iallafall så hann jag med bussen precis, blev riktigt glad för det:)  När jag kom till skolan så hade vi svenska, där skulle vi ha gjort klart eller skriva klart en saga (vilket jag inte hade gjort=/). Men vi fick gå till en datasal, och som vanligt då så blev det inte så mycket gjort=( Det e nog tur att vi inte får några egna datorer i skolan=)  Efter svenskan så började Försäljning och service. Där hade vi ett test på lagar. Det kändes som om det gick bra, så jag får hoppas på det. Sen efter det så hade vi lunch. Vi fick pannkakor och grönsakssoppa. Nu slutar vi precis med matten. Har bara engelska kvar. 

  

  

Kommentarer
Postat av: Chenare Mella!!11111

lilla mella var ute i skogen o gick.

han skrek och ropa och tjata.

när sedan lilla mella skulle g¨å hem då kom de en varg som var arg!

Hej Mella! och det var reidar i en vargkostym

2009-12-17 @ 19:26:25
Postat av: hej

hejhej, jag önskar dig en riktigt god jul!



Lena!

2009-12-17 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0