Lektion prov lektion lektion lektion!!!

Hejsan:) vet att jag inte skrivit ett inlägg på ett tag, men jag har helt enkelt inte orkat=/ ska försöka att blogga lite regelbundet nu=) Dagen började med en oerhört högljud väckarklocka som sedans byttes ut mot en skön mobilsignal. Med andra ord, det var dags att gå upp. Ställa sej i duchen och gör sej iordning för skolan. Fick springa iväg till bussen eftersom jag trodde jag var försenad. Men som tur var så hann jag precis till busshållsplatsen när bussen precis saktade ner=`)  Väl på bussen så såg jag ett väl bekant ansikte, (kan tyvär inte säga vem=/ men det var jättekul att bara se henne). Väl i skolan så var första lektionen turism, där vi skulle samla fakta om en stad i världen. Lyckligtvis så fick jag den staden jag ville, nämligen Los angeles (det hade räkt med vilken stad som helst, bara den hade varit i Kalifornien). Efter tursimen så hade vi engelska prov. Det gick bättre än jag hade trott att det skulle göra:) Efter Engelskan så hade vi lunch (det blev sprödbakad fisk och potatis). Sen efter lunchen så har vi Datakunskap, där jag nu är. Har hört rykten om att vi får vara här om vi vill eller inte. Vi ska nämligen ha läxförhör på lagar på fredag så vi får vara här frivilligt. Har tyvär inte blivit så mycket pluggande=/ Känns som om jag måste börja skärpa till mej på allvar, så att jag inte blir så lat. Iallafall, efter Datakunskapen så har vi idrott. Där ska vi ha Dansprov, där bland annat vi ska dansa: Foxtrot, Jenka, Vals, Wienervals och Schottis. Tror det var alla dansar. Sen så slutar vi=) Då ska jag, Filip och Ida ner på stan. Ida ska köpa en kaffe latte tror jag om jag har rätt.  Vad jag och Filip ska göra vet jag inte. Sen ska jag väl hem och ta det lugnt, plugga lite kanske om jag har något att plugga till vill säga. 

Ha det bra:)


    
Foto: På min systers bröllop=)

Kommentarer
Postat av: Ida Josefsson

Blev ingen caffelatte för mig :/ . och DU ska inte hem och plugga du skulle ju hem och kolla på paradise hotel :O

2009-12-15 @ 10:39:15
URL: http://Idajosefssons.devote.se
Postat av: jacke

fan vad din blogg äger

2009-12-15 @ 14:02:22
Postat av: erik grönwall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vann idol

chacha...vad gör du?

2009-12-15 @ 18:15:19
Postat av: storbröstad flicka

du e het

2009-12-16 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0