Pulka kallt

Hejsan:)  Idag så har det hänt en hel del. Dagen började med en skön skoldag. Hade först Praktisk Marknadsföring där vi skulle göra vårt textningsprov (klarade det precis, efter många försök). Textningsprovet går ut på att göra en reaskylt som man har i en butik. Efter det så hade vi Datakunskap. Där hade vi prov på lagar. Det gick bättre än jag trodde, med tanke på att jag inte hade pluggat=/. Efter det så var det lunch. Jag har för mej att det blev fiskgratäng. Men det blev också köttfärsbiff och potatis. Efter lunchen så skulle vi ha en ganska lång lunch, tills nästa lektion började (som var matte). Anledningen till varför vi hade så lång lunch var för att vi fick gå när vi hade gjort vårt prov på lagar (Datakunskap). Men vår mattelärare var så snäll så han flyttade fram lektionen, så vi fick sluta ungefär 1 timme tidigare. Sen efter skolan så åkte jag hem. När jag kom hem tog jag det lugnt, sen var det dags att bege sej till träningen. Efter träningen så när jag kom precis utanför huset stod tre kompisar och väntade (vi hade bestämt att vi skulle åka pulka). Så jag gick in och bytte om och sen begav vi oss mot skidbacken. Det var kul, kallt och  härligt. Det är nog så jag kan beskriva känslan. Även om vi inte hade planerat så bra så hade jag riktigt roligt, och det hoppas jag att dom andra också hade:)
Just nu gör jag inte så mycket, sitter vid datan och tittar på tv.

Det var lite vad jag gjort idag, Ha det bra:)


             


Kommentarer
Postat av: Pulka åkare

Det var sjukt härligt!

2009-12-19 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0