Skönt att vara tillbaka

Hejsan:) Precis som det står i rubriken så är det jätteskönt att vara tillbaka i skolan igen, eftersom att jag var sjuk igår och det var inte så kul=/  Idag har dagen gått fort känns det som. Alla lektioner i skolan var roliga (även fast jag kanske pratade mer än jag jobbade...). Efter skolan gick jag och några kompisar ner till stan. Vi åt bland annat på Burger King och sen gick vi till en frisör som gör dreadlocks. Jag vill nämligen göra det så jag ville kolla vad det kostade. En bonus var att hon som jag träffade även berättade hur det gick till när hon gör dreadlocks m.m. Fick verkligen svar på allt och det är jag tacksam för:) Efter det så gick vi runt i stan och olika butiker. Jag köpte en fin halsduk på MQ, jag hade nämligen fått ett presentkort där när jag fyllde år. Sen efter det så åkte jag hem och satt lite vid datorn m.m. Efter det så gick jag ner till innebandyträningen. Det var lika skoj som vanligt:) Det är lite jobbigt just nu eftersom jag tränar med två lag som har träning precis efter varandra, men det går iallafall bra en så länge;) När jag kom hem hade pappa lagat mat vilket var väldigt snällt gjort=) 
Just nu tar jag det bara lugnt, ska väl se om jag har några läxor att göra annars blir det väl bara en lugnt kväll.

Ha det bra:)



Kommentarer
Postat av: håkan jansson

Chena Mattesnillet!

2009-12-09 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0