Träning, match, härligt

Hejsan:) Ikväll så har jag tränat innebandy, det var skoj som alltid (även om jag inte är så bra). Efter träningen så hade 94:laget match. Det var en ganska spännande match där alla kämpade och slet vilket också gav resultat. Efter matchen så hade tjejlaget match. Jag tyckte matchen var sådär, så jag gick hem efter första perioden. När jag kom hem så var en kompis föräldrar där. Det var kul att träffa dom. Vi satt och pratade och hade trevligt. Jag åt även Julgröt till middag vilket var gott. Känner att jag måste äta någonting mer innan jag lägger mej. Just nu så gör jag inget speciellt (förutom att sitta här vid datorn och blogga). Jag kanske ska sätta igång någon film eller så. Annars så är det inget speciellt som händer. Imorgon så har jag innebandymatch, vilket jag ser väldigt mycket fram emot. I övrigt så har jag inga större planer tills helgen. Jag kanske ska åka och kolla på Lucia:)

Ha det bra :)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0