Trött och härligt

Hejsan:) Idag har jag varit i skolan. Roligaste under dagen var nog efter lunch när vi hade matte (vilket var så där med tanke på att jag inte rikitigt kunde koncentrera mej) och engelska. Mellan matte och engelska så hade vi en ganska lång rast. Det var kanske roligt ändå med tanke på att några kompisar hoppade från en ca: 3 m lång trappa. Det som inte var roligt var att en utav mina kompisar gjorde illa sej lite men det verkar ha gått bra. Efter skolan gick jag och en kompis til en affär där jag köpte ett innebandyblad till en innebandyklubba eftersom jag hade sönder den som jag spelade med=/ Efter det så gick vi till bussen. När jag kom hem träffade jag grannen så vi stod och pratade lite. Sen efter det så blev det som vanligt, kollade på Thats `70 show (vilket jag kan rekomendera starkt). Nu tar jag det bara lugnt. Ska se om jag lägger upp ett till inlägg idag. Detta var lite kort om min skoldag, Ha det bra:)


Kommentarer
Postat av: sankta lucia

Nu är det snart tolv slag!!! och imorgon är det Lucia Tåg!! Puss&kram!



Btw:vad är det för likhet mellan en blondin och en ekorre?

2009-12-10 @ 23:18:31
Postat av: Trapphopparen

hej mell!!:)

2009-12-10 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0