En lugn dag

Hejsan:) Idag har jag varit i skolan vilket har varit väldigt skönt. Vi började kl: 09.45 med praktisk marknadsföring. Sen så var det lunch. Ida och Viktoria stannade vid caféterian medans jag och några andra gick ner till matsalen Det blev Isterband så jag valde att äta fil. Sen så gick jag till caféterian där jag träffade Ida och Viktoria igen. Sen efter ett tag så gick vi till nästa lektion som var matte. Mattelektionen var ganska så skön eftersom läraren hade genomgång och sen så fick vi räkna i boken. När mattelektionen var slut så gick Jag och Viktoria till skåpen för att lämna våra böcker. Sen när vi skulle därifrån så undrade vi vart Ida var. Viktoria smsade och Ida var påväg till bussen. Efter skolan så gick jag och Viktoria ner till stan. Viktoria hade lite ärenden och jag följde med henne för att göra sällskap=) Efter det så åkte jag hem. Sen har jag inte gjort så mycket, mest bara tagit det lugnt. Det har varit lite blandade känslor den här dagen eftersom det är exakt ett år sen mina föräldrar skiljde sig=`( En annan sak är att igår så tror jag att jag har varit singel i ungefär 3år. Det är lite blandade känslor där också. 
Imorgon är det skola vilket känns skönt:) Sen på kvällen är det innebandyträning vilket också är kul. Det har varit olika tankar kring innebandyn eftersom jag har funderat på att sluta efter den här säsongen. Det känns ganska tråkigt att det känns så, samtidigt som det känns ganska skönt ändå. Anledningen är att jag vill göra något annat. Det behöver inte vara någon sport, men jag skulle vilja göra något annat. Detta är inte något som är bestämt, men det är vad jag känner för tillfället. Nu ska jag gå och lägga mej. Det kanske blir att jag kollar en liten stund på tv:n men det blir en kort stund isåfall. Hoppas att ni har haft en bra dag:) Ha det bra=)


                                                 

Kommentarer
Postat av: Adam Åhlin

Du rockar Man!!

2009-11-06 @ 10:25:53
Postat av: Sabina!

Härligt att du har startat en blogg! fortsätt med det... ...härh...fortsätt att skriva ut lektionstider m.m så att jag kan gå in och titta! Vi ses i skolan!;)Puss & HejKeep the good work up!"

2009-11-06 @ 10:45:03
Postat av: Filip

Tjena martin!

2009-11-06 @ 10:53:01
Postat av: Carolinhe<3

hejhej :D

2009-11-06 @ 10:57:11
URL: http://carulinhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0