Första skoldagen efter lovet

Hejsan:) Idag var det första skoldagen efter lovet. Det var faktiskt riktigt skönt att komma tillbaka efter lovet. Vi började dagen 08.30 med turism. Det började med att Ylva kom in och berättade vad vi skulle göra. Sen så skulle hon iväg på något viktigt möte så vi andra skulle dela in oss i grupper och välja ett landskap. Sen skulle vi göra klart en läxa vi hade tills idag. Sen efter det så skulle vi egentligen ha engelska men vår engelska lärare sa att vi inte skulle ha någon engelska lektion den här veckan, så vi skulle jobba själva. Efter engelskan så var det lunchrast så jag, Ida och Vickan gick ner till stan. Jag och Ida skulle äta och Vickan skulle göra ett ärende. Jag och Ida gick sen på stan en stund och sen så gick vi och åt thai mat på Thai Village (kan rekomendera det:). Sen när vi ätit färdigt så gick vi tillbaka till skolan där vi hade matte. Efter matten skulle vi egentligen ha Datorkunskap, men eftersom datorerna inte fungerade så fick vi håltimme. Dessvärre var det en väldigt lång håltimme så vi fick vänta i kanske ca: 2 timmar på att vår idrottslektion skulle börja (som också var vår sista). Under tiden så fick Ida låna ett trådlöst nätverk så hon satt och lyssnade på musik och lite annat. Under tiden så satt Ida, Marcus, Adam, Filip och jag och pratade om lite olika saker. Efter ett tag så kom Viktoria tillbaka till skolan vilket var roligt:) Lite senare så började idrotten där vi spelade Volleyboll. Vi delade upp oss i fyra lag och körde på två planer. Jag tyckte det var en riktigt rolig lektion och vi andvände stegräknare för att göra lite tester. Efter idrottslektionen så duschade jag och gick till bussen. På busshållsplatsen så stod Ida och Andrea och väntade på sina bussar. Lite ironiskt kanske att vi alla tre skulle ta olika bussar. Jag behövde inte vänta speciellt länge på bussen (tack vara att Ida och Andrea höll gott sällskap=) Jag har precis kommit hem nu och har kollat på ett avsnitt av That `70 show  vilket jag kan rekomendera. Ska äta nu sen ska jag kolla om jag har läxor att göra, sen så ska jag väl kolla på det andra avsnittet av That `70 show. Det var min dag, ha det bra;) Jag under en dag i 9:an:)

Kommentarer
Postat av: hemlig

snygging

2009-11-06 @ 10:23:02
Postat av: hemlig beundrare

jag tycker du är väldigt duktig

2009-11-06 @ 10:26:06
Postat av: Pamela andersson

2009-11-06 @ 11:00:13
Postat av: Katedralskolan!

Du är katedralskolans stolthet! fortsätt så här o släpp det inte förräns du har Minst 4 priser från blog awards! GO MARTIN MELLÅKER <333

2009-11-06 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0