Glad och trött

Hejsan:) Har inte gjort något inlägg dom senaste dagarna, men jag ska försöka skriva så ofta jag kan. Under dom senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket, jag har mest tagit det lugnt bara. Idag så råkade jag försova mej ganska mycket, vilket inte var så bra =`(. Jag missade Samhällskunskapen men jag kom till skolan runt 10:15-10:30. När jag kom dit till skolan så gick jag förbi caféterian, där fick jag se att det var ganska många från min klass, så jag gick dit och umgicks med dom. Sen efter ett tag (kl: 11.00) började matten. Vi började med en genom gång av det kapitlet vi håller på med. Sen efter det så fick vi välja att börja jobba med boken eller gå upp till datasalen och göra ett test (om vi ville). Själv valde jag att jobba med boken eftersom jag ville jobba ikapp i matteboken. Det var ganska svårt att koncentrera sig eftersom jag satt och tänkte på annat=/ Sen efter matten så var det lunch. Det blev Prinskorv och Potatismos. Så jag och en kompis tog fil istället. Efter vi hade ätit så gick jag och några kompisar och satte oss och väntade på att bilden skulle börja. Under lunchrasten så gjorde vi inte så mycket, vi satt mest och pratade. När bilden började (kl: 13:05) så hade vi genom gång av färger. Det handlade om hur man kan se skiljnad på färger. Sen så fick vi ute ett papper där det stod om en uppgift vi skulle göra. Vi var på en utställning förra veckan och kollade på konst, så vi skulle göra en liknande uppgift själva. Lektionen var bra. Jag blev ganska trött under lektionen så jag kunde inte koncentrera mig så jättebra. När lektionen var slut (kl: 15:10) så slutade vi för dagen. Det var skönt eftersom jag var trött. Efter skolan så gick jag och en kompis till bussen och åkte hem. När jag kom hem så åt jag mat och kollade på That´s 70 show. Just nu så sitter jag vid datorn. Ska nog göra engelska läxan. Ha det bra;)

                                               Bild: Togs under datakunskap:)



Kommentarer
Postat av: *hp1a*

Hej Martin Mellaåker! du vet på frågan.ge din butik ett ansikte utåt. beskriv hur du utformar deras profil. vad ska man skriva där..va menarom!

2009-11-12 @ 17:34:59
Postat av: Martin

Man ska beskriva hur man ska planera kampanjen, tror jag(A) :)

2009-11-12 @ 18:06:19
Postat av: Hp1a

Tack martin!!!!!!!!!!det är så trevligt och läsa din blogg och se din utveckling,! att få läsa saker ur dina synvinklar och perspektiv är verkligen något som inte bara är härligt utan okså informativt och intressant! Härligt!!!!! Vi ses imorgon på lektionen1/ica jerry

2009-11-12 @ 18:35:09
Postat av: Ett fan

Uppdatera mkt mer martin!

2009-11-13 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0