Härlig dag

Hejsan:) Idag började jag 08:30, med praktisk marknadsföring. Vi hade prov på det, det kändes ganska bra efter det. Efter provet så gick jag och en kompis till café där några andra var. Sen (kl: 10:20) så började Datakunskap, där vi skulle redovisa om vårat power point arbete om en butik som vi valt. Jag och en kompis hade valt att göra ett arbete om en kampsportsbutik. Det kändes bra efter redovisningen:) Alla hade gjort ett fantastiskt bra jobb=) Efter alla redovisningar fick vi sluta (varje redovisning tog kanske 5 min). Så jag och två kompisar gick till matsalen. Där var det gratinerad kassler (om jag kommer ihåg rätt). Det fanns också pyttipanna. Men jag och en annan kompis åt fil. Efter maten så gick vi till skåpen där jag och några till hämtade jackor, för vi skulle till ICA och köpa något att äta. Jag köpte ett paket kakor (typ marylandscookies). Sen gick vi tillbaka till skolan. När vi var vid skolan så såg vi att våra andra klasskamrater stod och pratade med våran mattelärare. Vi skulle nämligen ha matte som var våran sista lektion idag (matten skulle börjat 13:10). Men våran lärare var så snäll så vi fick jobba hemma (vi ska jobba med vinklar på matten). Så vi slutade för dagen (kl: 11:20 har jag för mig att klockan var). Så jag och några kompisar gick på stan efter skolan. Sen gick två stycken så jag och en annan kompis gick runt själva. Vi gick runt och kollade olika butiker eftersom min kompis letade efter något. Sen efter ett tag så gick jag för jag väntade på att pappa skulle komma och hämta mig.  Pappa var inne i stan runt 15:30. När jag kom hem så skulle jag packa inför innebandyträningen. Träningen kändes helt okej och jag blev jätteglad när jag fick reda på att jag skulle vara med på Matchen i helgen. Sen när  jag kom hem så packade jag ur väskan och väntade på att maten skulle bli klar (vi åt pizza som pappa hade gjort, den var jättegod:). Sen så har jag bara tagit det lugnt, det blir nog mycket vila eftersom vi har innebandymatch imorgon. Nu så vet jag inte vad jag ska göra, jag ska nog bara ta det lugnt. Ha det bra;)

                                                  Bild: Innebandyklubba och boll:)


Kommentarer
Postat av: Marcus Ljunggren

Tjenare Martin!

Skönt o höra!!

fortsätt och uppdatera! jag finner intresse i det du skriver och det är det nog många som gör.bara att inte alla kommenterar! Fortsätt me det goda arbetet!:D Lycka till imorgon okså.. Gör ett par mål för Linus

2009-11-13 @ 21:30:09
Postat av: Martin

Tack så mycket:)

2009-11-13 @ 22:44:50
Postat av: Ljunggren

Ha en så trevlig lördag så ses vi på skolan på måndag!

2009-11-14 @ 17:59:45
Postat av: Martin

Det samma=)

2009-11-14 @ 22:50:28
Postat av: Makke Ljunggren

Nadishan.vi behöver dig i skolan.din positiva anda gör alla glada:) vi ses när du kommer tibaka.Krya på dig

2009-11-17 @ 10:42:22
Postat av: Martin

Tack:) kommer imorgon=)

2009-11-17 @ 17:48:11
Postat av: marcus ljunggren

du måste uppdatera mer Martin!

2009-11-18 @ 20:14:16
Postat av: manrcus ljunggren

älskar din blogg,men de e tråkigt att du aldrig uppdaterar!

2009-11-19 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0