Trött

Hejsan:) Just nu så ligger jag i sängen och kollar på videoklipp på youtube. Vaknade kanske runt 12:30. Anledningen till att jag sov hyfsat länge var för att jag hade gjort ganska mycket underdagen. Jag gick upp ca: 07.15 för att jag och en kompis Johan skulle till Stockholm där det finns en speciell innebandybutik. Johan skulle köpa en ny klubba eftersom den som han hade var förliten=/. Vi var hemma igen runt 15.00. Då var det bara att ladda batterierna eftersom det var innebandymatch med U-laget. Matchen gick bra och jag är nöjd med min insats (vi vann med 8-2:). Efter matchen så gick jag direkt hem eftersom jag skulle på inflyttningsfest hos grannen ovanför. Det var trevligt, men jag var ganska trött eftersom jag hade spelat innebandymatch precis innan. Men jag kunde iallafall se fram emot att bada badtunna igen och träffa snälla och trevliga personer=) När jag väl kom dit upp så var det redan 4 personer där (om man inte räknar med grannen som hade festen). En person visste jag vem det var eftersom jag hade träffat honom på en annan fest. Men dom andra tre hade jag inte träffat. Efter någon timme började jag prata med en utav dom, hon hette Madeleine och var jättesnäll. Jag fick reda på att hon och dom andra två inte bodde så långt här ifrån. Lite senare efter det så träffar jag Victoria som går i den andra klassen på min skola. Det var riktigt kul och förvånande att få träffa henne:) Med sig hade hon sin kompis Sandra som också hon var mycket trevlig=)

Det var lite av vad jag gjort igår. I fredags gjorde jag inte så mycket förutom att träna och jag har för mej att det var då jag träffade Emelie(A).

 Ska försöka gå upp nu, Ha det bra;)


                                      Bild: Bröllopskål på Anna och Max bröllop:)                                                                                                           

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Martin då ;)

Har du inte gjort dina läxor en?

2009-11-08 @ 21:55:23
URL: http://ida.josefssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0