All kraft borta?

Tjena vad trött jag är idag:O Jag har jobbat minst av alla idag på jobbet, eller a det måste jag ha gjort! Sen så var det den slöaste dagen för mej, av alla dagar. Vet egentligen inte varför jag var så trött, det bara blev så:O
 En annan sak som är lite, kanske läskig? är att det kändes ändå inte som om tiden gick långsamt. Träffade även Frida idag uppe vid affärn:) Det är INTE Frida från min gamla högstadieklass! Hmm, konstigt det kändes att säga gamla.. :O
Glädjande så kan jag även berätta att frågorna på frågestunden snart finns ute, på VIDEOBLOGG dessutom! Ska spela in det, lägga ut det på youtube och sen så är det bara att lägga till på bloggen. Enkelt va?:)

 Måste även säga förlåt så jättemycket för att svaren dröjer=/

 
Ha det bra, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0