Beställt en ny mobil=)

Ja det är sant, jag har äntligen beställt en ny telefon=) Men få inte för er att det är en värsting telefon! Det är en mobil från märket HTC. Själva mobilen heter Smart. Det är ingen Android mobil (det vill säga att man kan lägga till massa apps och sånt) men det gör inget. Vill bara ha en mobil som jag tycker är skön, har internet (fast det har dom flesta) eller vi kan säga Facebook då;) Vet egentligen inte så mycket om den.(A)  Men längtar efter att få hem den, för jag ser verkligen fram emot att få testa den:)
 
Så här ser mobilen ut som jag beställt=)
                                  

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag ska inte medverka i Paradise hotel!!!

2010-08-17 @ 16:21:10
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0