En sak som gör mej riktigt arg

Är hur fan man kan vara så j*vla dum i huvudet att skjuta ett  (t.ex) djur!:@ Kollade på min mosters profilbild på facebook, där satt hon med ett gevär bakom en zebra som låg på marken. Detta gör mej (ursäkta språket) så jävla förbannad. Hur fan kan man göra så mot ett djur. Jag är inte vegetarian, men jag tycker att skjuta något är hemskt! Visst, man kan säga att endel av vår mat kommer från det, men långt ifrån allt kött! Tycker det e hemskt med sånna som går ut i skogen med inställningen att dom ska skjuta något idag. Kanske är för att jag inte har psyke till det? Men jag skulle nog säga att jag inte har förstort hjärta för det! Detta e min personliga åsikt, vad ni tycker e inget jag kan göra åt. Kommer absolut inte hata någon om någon säger att dom vill bli jägare eller så, men JAG skulle aldrig vilja bli det! 


                                                  En sann förebild =) <3
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0