Galet med folk!

Hej hej. Tänkte egentligen inte skriva så mycket idag utan göra ett videoinlägg, men jag ångrade mej.
 Idag så har jag varit i skolan och det var galet mycket folk! Inte så konstigt iof...
Men det var super att träffa allihopa i klassen. Blev mycket skratt och prat. Josefine, Carro och jag gick till donken och köpte mat där istället för skolan. Kan tyckas onödigt- eller nää..;) 
När vi var där så träffade vi av en ren slump, på Johanna och Linda. Dom hade tydligen också käkat där. Populärt ställe första skoldagarna...(?).  
 
Iaf, fick även "ge ut" min mobil till dom flesta i klassen eftersom alla mina nummer försvunnit!:O  Men men, nu har jag iallafall några:)

 Ikväll så blir det in till stan med ett gäng. Vi ska på något dom kallar för "Back to school"  Hoppas bara på fint väder. Men det skulle inte göra så mycket om det inte blir det, vi har en reservplan annars(A)

 
En annan sak var också att det var galet mycket folk på stan idag som man känner igen!=) Alla ska väl träffas på stan och prata om hur dom haft det I guess..;)

Ha det bra! Väl mött;)

Kommentarer
Postat av: sandra

du träffade mej också:D

2010-08-20 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0