Här försöker vi rätta till dom fel som går!

Måste börjar dettta inlägg med att säga förlåt till Olivia! Hon hade skrivit en kommentar i frågestunden som jag missade att ta med =/ Så jag får helt enkelt ta att svara på den här:)  Och jag vet att det säkert kan komma skepptiska tankar nu, men om ni inte tror mej så kan ni ju alltid kolla min facebook, där jag kommer att länka henne via min "blogglänk"  så ser ni att hon finns (A)

 Frågan lyder: Hur känns det att driva en sjukt najs blogg? 
        
 Svar:
Jag vet absolut inte vad jag ska svara på det. Det är givetvis jätteroligt att du verkar tycka om det jag skriver:) Det är också väldigt kul att du vågar framföra det! =)   Men kan berätta väldigt kort om min såkallade "bloggkarriär".
 
 Jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul. Samtidigt (och detta låter hemskt) tyckte jag också det verkade kul att man kunde göra sej så hörd via en blogg. Men bloggen har verkligen dalat upp och ned! Ibörjan så var inläggen ganska snabba och kanske kan ses som ointeressanta. Då kunde jag t.ex. bara skriva en eller två gånger per dag. Det gör jag iof nu också ibland, men tycker att dom inläggen jag skriver nu känns mycket mer seriösa:)  Sen så kunde jag t.ex. inte blogga på jättelänge. En gång gick det så långt att jag stängde ned bloggen. Men det var bara ett kort tag.
 Man märker även att ju mer inlägg man skriver, ju mer ökar statistiken. Det är iof inte så jättekonstigt heller. Men det gäller nog bara att våga skriva. Sen så ska man såklart inte göra personangrepp eller något sånt mot någon.

 
Hoppas du blev nöjd med svaret:)

 Ha det bra, ses!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag blev sjukt nöjd med svaret! ;D Tacktack så mkt haha :D! <3

2010-08-19 @ 22:28:45
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0