Hej hej Sommar

Som ni kanske märkt (om ni bor där jag bor;) Så är det galet varmt ute!:O Jag hade på mej mina jobbar byxor (=/) eftersom jag sov hos Linus inatt. Jag somnade kanske 4:30? Aja, nånstans där iallafall. Vaknade kl: 12:47 om jag minns rätt. Trodde inte jag skulle sova så länge med tanke på att vi kanske skulle gå upp (ganska) tidigt. Fast jag blev väckt en gång. Jag vaknade av att jag hade fått ett sms. Men det gör inget, vad gör man inte för sina vänner;) Iaf, jag gick upp eftersom Linus redan varit uppe ett litet tag, tror jag iaf.. Så vi drog in till stan där vi skulle träffa Filip, trodde jag iallafall. Men det visade sej vara en till överraskning där. Nämnligen Danne! Så vi gick på stan ett tag, sen så var jag tvungen att åka hem för jag ska fira min mammas födelsedag (som förövrigt är idag, inte imorgon). Ska dit nu till kvällen, sen efter det så ska jag till Gränby:) 
 Nu känns det som att jag är i behov av en dusch, vore ganska skönt att svalka sej lite nu en sån här dag=)
 
Piercingen som jag gjorde igår är det fortfarande inget problem, vilket det inte borde vara;) Men allt gick bra när jag tog hål. Jag hade fått skötselråd, tagit hålet och betalat på kanske 10-11 min(?) Så det var en posetiv sak=)

 Nej, nu måste jag duscha. Vi hörs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0