Hemma i standens skönaste lägenhet?

Hejsan alla bloggläsare! Ledsen för den dålig uppdateringen=/ Men anledningen är denna: Först så började jag jobba mellan 10-16. Och då orkade jag inte blogga på morgonen eftersom jag e påtok för trött/slö. Sen efter det drog jag in till stan där jag gjorde mitt ärende... Sen möte jag upp Markus och kollade på ett innebandylags träning. Och efter det så tog jag bussen till Gränby där jag träffade Linus och Filip! Både roligt och skönt att träffa dom:) Vi har bl.a varit till Donken 2 gånger! Kan verka lite märkligt men det var värt det. Så nu sitter jag här hemma hos Linus. Ska även sova här, fast det var inte tänkt från början. Måste även passa på att säga att hans lägenhet är grymt skönt att vara i=) Ligger helt perfekt och lagom stor. Något för pappa kanske?;)

Nu ska jag kila, måste ju se hur bra Linus är på CoD (stavning?) Men det känns som att han har spelat det förut..;)  Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0