Hemma igen

Hej hej (verkar vara min öppningsreplik här på bloggen). Känner också att jag börjar vara i någon slags "skriv- tork- period=/  Det MÅSTE bli ändring på det!  Kanske fler videobloggar eller det kanske blir för tråkigt?
 Aja.. Har precis kommit hem från Ida efter en riktigt framgångsrik kväll. Blev mycket prat och skratt vilket va stört skönt med tanke på hur nära skolan e nu...")  Vi såg på The A-Team! Den var ändå ganska svår att hänga med i, vilket e en nackdel=/  Fördelen var att den var ändå ganska bra, med tanke på hur svårt det var att följa med i filmen:)  Ändå värd att kolla på! :)

 Just nu så känner jag mej riktigt trött. Så ska väl göra som vanligt, äta! :D  Brukar alltid ha mest matlust fram mot natten konstigt nog:O  En bra film är ju alltid ett plus också(A) 
 Ibland (eller kanske ofta) så brukar man ju nämna en kanske ganska ointeressant sak för sin läsare, eller iaf jag kanske.. och det är att detta är första dagen som jag och Sandra inte pratat med varandra (asså smsat eller nått sånt). Känns väldigt konstigt nu när man tänker på det. Så om du läser detta så hoppas jag att du mår bra=)
 Och för er som inte vet det så e Sandra en utav min kära gästbloggare kompis;) Även min hoppas jag=)

Imorgon så ska jag egentligen jobba, men jag känner att jag vill vara ledig sista dagen på sommarlovet så jag måste ringa till jobbet imorgon och säga att jag inte kan komma=/  Hoppas att du har förståelse:)

 Nu ska jag fortsätta slappa och ta det lugnt. Btw, kul också att se att det börjar komma in flera kommentarer!:D Även fast endel kanske inte e så seriösa;)

 Ha det bra! :)
                              
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0