Home sweet home

Hej hej:) Nu har jag varit hemma en stund och tagit det lugnt. Ska även fixa något att äta") 
 Idag så har jag varit i skolan. Det var ganska skönt. Vi började med skoldagen med en lektion, sen ungefär efter 20 min (kanske?) så skulle vi gå till en sal där det var skolfotografering:) Måste bara passa på att säga att allt gick mycket smidigt! Det var klart på kanske 25 min(?). Men iaf, det var riktigt kul. Ända lilla nackdelen som fanns var att jag inte fick sitta på en stol(A) Har kanske gjort det två gånger eller något sånt")

 Men men, nu ska vi inte prata om det. Skoldagen var ganska skön. Efter skolan så gick jag och Linus till HumC och skulle kolla efter Filips väska, men den fanns inte där! =/ Tråkigt, fast åh andra sidan så kanske det inte var något som skulle vara kvar så länge=/ 
 
 En annan sak som jag måste ta upp är att det verkligen börjar bli kallt ute nu. Känns som att hösten är påväg på allvar nu. Frågan är: Blir det hejdå sommaren och välkommen hösten? =)

 
Ikväll så blir det kanske innebandy träning:) Skulle vara riktigt roligt att testa och se hur det känns:)
 Aja, nu måste jag fixa något att äta, ha det bra:)


                                      Jag testade ett par tjejskor från skopunkten igår...(A)
                                     
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0