Ingen innebandy idag inte=/

Hej hej igen! Blev dessvärre ingen innebandyträning idag. Anledning? - Träningen var igår! :O  Riktigt klantigt att inte veta det innan! Men vi gick helt enkelt på det tränaren sa förra veckan- Samma tid! (A) Vi fick reda på att träningen var inställd när vi satt på bussen. Så vi slapp åka ut till hallen iallafall;) 
 Aja, jag och Markus gick på stan istället. Vi gick först till donken och käkade glass. Sen skulle han hämta något från sitt sommarjobb. Och efter det så gick vi runt på stan. Vi köpte faktist varsin sak. Han köpte ett par hörlurar- riktigt coola faktiskt. Jag köpte ett minneskort till min nya mobil som kom idag! :)  Det ingick inget minneskort så då tänkte jag att det kanske var lika bra att köpa ett. Alltid skönt att lyssna på musik eller nåt sånt när man t.ex sitter på bussen påväg till skolan=)

                         Detta är kanske inte den bästa bilden på mobilen=/ Men iaf något. Mobilen heter som sagt HTC Smart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0