Installerar mej

Nu är jag äntligen hemma! Veckan har varit härlig. Både roligt, segt men glatt! Har varit på massvis med ställen känns det som, eller är det bara bilderna som säger det? Iaf, vi har varit i Visby, stranden, raukar (stavning?) och sen har vi shoppat. Fick en hel outfit av mamma. Tack för det;) Ska självklart ta kort på outfiten så ni kan se den.
Kan även berätta att jag köpt sommarskor! Kan tyckas märkligt eftersom hösten inte känns långt borta. Eller iallafall känns det som att det kommer börja bli kallare=/

Idag så skulle jag ju träffat Markus, Ingrid och Sandra på stan. Men icke sa nicke! Istället blir man liggandes i sägen p.g.a att man sovit fördåligt!:O Har sovit 8-9 timmar på två dagar! Detta e inte okej. Men inatt blev det inte mkt sova alls eftersom jag suttit på en båt hela natten och det kändes omöjligt att sova. Kände mej alldeles svimfärdig när jag stod upp. Lagom tills jag skulle ta bussen in till stan för att träffa Sandra -.- *Suck* =(
Så åter igen, ett stort förlåt till Markus, Ingrid och Sandra=/     


Ska försöka ladda upp bilder lr nåt sånt senare från Gotland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0