Jag retar mej på...

  1. Att många klagar på att dom ska börja skolan! Visst kan jag förstå alla 2:or och 3:or. För oss (räknar med mej eftersom jag fortfarande inte byt) så är det kanske inte så jättekul att komma tillbaka. Men däremot alla 94:or som ska klaga för att skolan börjar. Jag kan bara gemnföra med vad jag tycker, men mitt första år på gymnasiet är något jag absolut inte ångrar! :D  Alla nya människor mann träffat och lärt känna. Men okej, det finns kanske dåliga sidor. Men ska jag sammanfatta det hela så tycker jag att det absolut har vart värt varenda dag jag gått i skolan under det första året! Så till alla er som börjar gymnasiet, säg inte för mycket än! :) Det kan ju trots allt bli erat bästa år i skolan =) <3

                            

                              "Det kan ju bli erat bästa år i skolan;)"

 

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0