Kvällen blev bara bättre och bättre

Tjena tjena! Igår så åkte jag som sagt in till stan för att vara med 94;a gänget (jag får kalla er för det eftersom det finns så ruskigt många namn annars!). Jag tog 20.15 bussen in och gick sedan vidare till HumC. Det var ganska enkelt att hitta dom eftersom dom satt på samma plats som vi gjorde dagen innan. 
 När jag kom dit så satt Ingrid, Erik J, Kalle, Hillevi, Erik S och Oskar där. Blev lite förvånad att vi inte var fler, men jag skulle få fel..:)

 Det var ruggit kallt ibörjan så ett tag var vi påväg hem till Erik J, men vi valde att stanna. Och så lyckat det blev!:D
 
Efter ett tag så började det bara komma mer och mer folk. Det var en hel del som jag kännde igen. Bl.a Felicia, Anadora, Olivia, Kasper och Sandra och hennes kompisar:)
 
Vi hade riktigt trevligt! Vi satt och pratade, skrattade och hade det kul.

  Juste! Jag frös ju som sagt. Hade gjort det ett tag men tillslut så blev jag värmd av både Ingrids väska och Olivia, så tack så jättemycket! :) <3

Kvällen avslutades precis lagom. Klockan var ungefär 23.30 när Kalle, Sandra, Ingrid och jag skulle hem. Så Kalle, Sandra och jag gick mot bussen. Satt och väntade i kanske 25 minuter på min buss (Sandras buss gick tidigare fast från samma plats) så jag kom hem runt 00.50(?):) 
 
 När jag kom hem gjorde jag inget speciellt. Var bara jätteglad och gick runt och tänkte;)

Btw, en sista sak innan jag slutar skriva! 

 
Vill tacka Olivia Ader för den superfina länkningen hon gjorde på sin blogg till min=)  Hon skrev jättegulliga saker så tusen tack!=) <3 
Vill ni gå in och läsa hennes blogg och kolla vad hon skrev så gå in på   www.ader.blogg.se  
  Hon har även länkat Ingrids blogg och en annan killes blogg:)

Tack för mej!=)

    Eftersom det inte verka finnas några bilder från igår, ÄN vill säga(A) så får ni några bilder från tidigare!=)

                                       

                                       

                                       
                                         




Kommentarer
Postat av: Olivia

Wohoo :D <3

2010-08-22 @ 21:18:43
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0