Lugnet före stormen

Halloj=) Idag så har jag jobbat i bjks kära mataffär. Kan tyckas konstigt att just jobba där, men det är ju ett sommarjobb iallafall:)  Jag har inprincip bara plockat frysvaror idag. När jag kom till jobbet så kändes det som vi var väldigt få:O Fick ihop till att vi var 8 personer! Det är ändå ganska lite med tanke på hur många det brukar vara. Iaf, när jag kom till jobbet så hade inte varorna som vi skulle packa upp kommit (jag är då "plockpojken"). Så jag fick fronta lite (se till så det ser fint ut på hyllorna). Sen efter en stund så kom då varorna. Men nog om det nu.
 
 
Idag
så ska jag nog till Media Markt. Ska kolla på ny mobil. Det kommer inte bli någon Iphone 4 eller något sånt. Nej, här kör vi på en mobil som har facebook. Det räcker!;) Min förra hade massa GPS och sånt, men det känns bara onödigt för min del=/ 
 Nu när jag ändå är inne på saker som jag köpt. Kommer ni ihåg väskan som jag skrev om förut? Den från märket ONE. Jag köpte den på MQ, och det känns som om den kan komma till nytta=)

 En sista sak innan jag ska äta. Jag fick svar från Katte, (skolan som jag går på nu) angående byta av skola. Syv sa att jag skulle skriva ett brev till Gymnasieintagningen så jag hoppas allt går bra nu! :)

 Ha det bra, ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla svara på frågestunden (a)

2010-08-16 @ 17:43:46
Postat av: cfranzen

sv; saknar dig martin! i want to do your design snaaaaart :D <33333333

2010-08-16 @ 18:20:07
URL: http://cfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0