Metrosexuell

Innan jag berättar om min kväll så kan jag börja med rubriken. Jag gjorde ett test idag på någon sida.

Frågan löd: "Hur pride är du?" Jag gjorde testet och svaret (eller vad man ska säga) var att jag var metrosexuell. Och undrar ni nu som jag gjorde vad det betyder så betyder det följande (tog information från wikipedia).  Det är att man bryr sig om sitt utséende, livsstil, intereserar sej för estetiska saker och inte rädds för att sminkar sej.

Orkade inte läsa igenom allt men en del saker kanske stämmer, men osäker på om allt stämmer. Jag kan t.ex. tycka att det e lugnt om en kille använder smink om han har finnar eller något sånt. Men anledningen till att jag inte tycker man ska ha smink är inte för att det e fjortis eller strange! Utan för att man ska vara nöjd med hur man ser ut. - Okej, kanske låter konstigt det där med, men asså tycker att man ska kunna känna sig fin utan smink=)



Nu över till kvällen. Jag, Anton och Patrik åkte in till stan. Där träffade vi deras kompisar Sara och Cassandra. Kan väl säga att vi runt ut sagt (på det utdragna ordet) Chillade! Vi gjorde nästan inte mer än att prata, eller Patrik och Anton pratade. Känner ej Tjejerna!  Kan inte säga att jag känner dom speciellt bra nu heller..=)
 Jag och Patrik gick till Mc Donalds och köpte mat till mej. Sen så träffade vi Karl, Oskar och Erik:D  Glad överraskning där!;)  Så vi var med dom också resten av kvällen. 
 Vi tog bussen hem vid 00:15 tiden. Ren tur! För jag hade tänkt att det blir nog nattbussen, men den går ju inte på vardagar! Och tänk att vara kvar där tills morgonen...hm, kanske lite mysigt? Nee, inte riktigt:)

Detta var ungefär min kväll. Imorgon blir det Landskamp med Pappa! Sverige har ju fotbollslandskamp mot Skottland! Har hört att Zlatan gör comeback då... Får se om det blir det eller ej. Men iallafall så ska det bli kul. Matchen spelas på Råsunda i Solna. Den lilla fotbollsnörd jag e (även fast jag inte spelar fotboll) så är jag sugen på att se "det nya landslaget" och det nya spelet som dom infört. Tror det kan bli laddat till en riktigt bra match=)  
 En annan sak som jag funderat på e om jag ska ha en frågestund snart igen. Känns lite spännande och få se om det e någon som har någon fråga att ställa och isåfall vilket. Speciellt nu när det blir mer och mer bloggande=)

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0