Ny design på ingång?

Som rubriken lyder så ska jag försöka skaffa en ny design på bloggen. Tänker inte berätta hur den ska se ut, får bli en överraskning:) Jag tror att det bara är jag, Filip och Caroline som vet hur den ska se ut. Ska bara fixa en så kallad "Header bild". Vilket jag redan gjort, men måste bara få tag på bilden eftersom den finns på mammas kamera. Sen så ska jag skicka den till min kära vän Caroline. För hon vill (eller kanske ville?) göra min design. Gulligt va?:)  Och jag vet även att hon är duktig på att designa bloggar för det har jag sett.  Det är även hon som designat min blogg. Jag tycker iallafall att hon gjort ett bra jobb:) Skulle aldrig kunna göra det som hon kan, eller för den delen: Jag skulle aldrig kunna göra som dom som designar bloggar!

 
Kommer ni ihåg hur bloggen såg ut innan jag fick denna designen? 
  
       Det såg ungefär ut såhär:  
 Detta är då det bästa jag kunnat göra<3

Kommentarer
Postat av: cfranzen

KLART jag vill göra din design :D har utvecklats sen jag gjorde den här designen du har nu :) men är fortf inget proffs men hjälper till så gott ja kan :D <33

2010-08-19 @ 09:26:48
URL: http://cfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0