Ny Piercad!

Yes, ni läste rätt:) När jag skrev att jag gjorde ett ärende i förra inlägget var det piercingen det handlade om. Berättade för länge sen (eller ett tag sen iaf) att mamma var emot det. Kan bara säga -Sorry mamma=/ Anledningen till mitt beslut behövs inte nämnas här. Men en utav dom var att jag ville och tyckte att jag förtjänat mej av den (på ett sätt...) Hade min pappas tillåtelse och det kan jag passa på att tacka honom för!=)  

 Vill även passa på att gratulera en gammal innebandykompis till en plats på en mycket älskad (och kanske hatad) serie=) Grattis Jocke M! Spel rent och ärligt, men framför allt, NJUT!=)

 Aja, bild kommer på piercingen sen, Hörs! =)
                               

Kommentarer
Postat av: malin

du måste visab bild murre! :)

2010-08-13 @ 12:15:00
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/
Postat av: sofia

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! jag svarar på ALLT!

2010-08-13 @ 14:44:28
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0