Precis klar

Hej hej allihopa:)  Idag så har jag inte gjort så mkt. Jag har precis spelat in videoinlägget där svaren på frågorna från "Frågestunden" finns:)  Annars så har jag inprincip bara legat i min säng och slappt. Med det menas att jag kollat på film, varit ute på facebook och sånt:)  Kollar även på film just nu. Det är James Bond - Världen räcker inte till, heter den. 
 
 Idag så trodde jag inte att jag skulle göra så mycket. Fram tills dess att jag gick ut på fb efter frågestunden och såg att jag blivit bjuden på filmkväll hemma hos Ida:) Låter riktigt kul! För det e ju trots allt bara två dagar tills vi börjar igen=/ Iaf om man går där jag och Ida går;) 
 Sitter och väntar på att Youtube klippet ska laddas upp, sen så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska försöka få tag i Markus;)  Aja, 
 
 ha det bra, ses!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0