Sista inlägget för sommarlovet 2010.

Detta blir alltså det sista inlägget för sommalovet 2010. INTE föralltid! ;)

 Denna sommaren har varit helt fantastisk!:) Personer som jag skulle vilja tacka är: (OBS! Ta inte illa upp om jag glömt några namn!)

Patrik och Anton
Utan er så hade mitt sommarlov inte blivit lika roligt!:)

Ida J - Man kan säga att ett sommarlov måste ha en härlig touch, detta bidrog Ida verkligen med! =) Tusen tack!!<3

Filip och Linus: Ni måste stått för 80% av mitt skratt! Kommer verkligen minnas om det vi pratat och gjort i sommar. T.ex kvällen hemma hos Linus =) Tack så hjärtligt :)

94;a gänget från vaksala skolan - Utan er så hade det nog inte blivit lika många skratt eller kvällar i stadsparken!=)

Ingrid - Kan bara säga att jag är stolt över att jag började lära känna henne. Hoppas att vi kan bli ännu bättre vänner än vad vi är! :)

Måste även ta med en person till. Känner henne inte, men hon verkar vara ett riktigt fan av bloggen:
 Det e såklart Olivia.
Tack för att du vågar säga vad du tycker om bloggen:) Diggar din blogg med =)


Sandra - Går inte beskriva hur glad jag är att träffa henne:) Hon kommer absolut att vara en utav dom mest värdefulla jag lärt känna i sommar rent personlighets mässigt.  När vi gick från stadsparken ut mot utkanten av stan kommer finns där länge=) 
Lev som du e, det kommer du bara vinna på =) <3

Tack för en fantastisk sommar, gäller verkligen alla! Oavsett om jag inte nämnt er här =) <3



Kommentarer
Postat av: Anton

Wiho först nämnd! :D

2010-08-20 @ 09:15:43
Postat av: Ingrid

Gullig du är! :)

2010-08-20 @ 15:37:31
URL: http://ingridsliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack Martin !

Det har varit riktigt kul att få spänndera sommarlovet med er killar!

trodde inte mitt sommarlov skulle blir roligt alls med trodde fel! ni betyder !! :)

2010-08-21 @ 09:11:12
Postat av: Olivia

Härlg du är Martin! :D Är sjukt tacksam för att jag fick komma med i detta inlägget! :D<3

2010-08-21 @ 15:03:02
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0