Superlång rast!:O

Kollade nyss mitt schema för imorgon, verkade skapligt nice. Fram tills jag kollade när sista lektionen var! Jag har tydligen rast mellan 12:45 till 14:30! Jag har verkligen inte en aning om vad jag ska göra så länge=/ Fast kan tänka mej vad jag skulle kunna göra. Typ slappa, vara med kompisar. Sånt som man brukar göra när man har rast") Eller varför inte gå ner till stan och träffa några där eller någon sånt=) 
 Kanske kan bli lite "mysigt" nu när jag tänker på det")  Men hoppas bara att det är några i min klass som har likadant som jag, men det borde inte vara några problem :) 
 
 Ha det bra =) <3

 
                              Kan nog hitta något sätt att roa mej på under den långa rasten=)
                             


Kommentarer
Postat av: Hallberg

Du kan alltid sätta dig och läsa min blogg ;)

2010-08-24 @ 23:43:37
URL: http://Mannenmedpacemaker.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0