Tjena vad kallt!

Hej igen. Tänkte passa på att nämna det (ska vi kalla det skiftande(?) vädret som varit nu:O 
 På morgonen så kan det kännas ganska skönt och så. Även när man är i skolan är det ganska lugnt (om man inte tar igår som exempel när det regnade). 

 Men på kvällen så tycker iallafall jag att det känns extremt kallt..(A)  Jag skulle släppa ut våran katt Helge för sen stund sen. Och jag kände hur små kyligt det började kännas ute. Vet inte om det berodde på att jag inte hade ätit eller om det var för något annat, men jag kände att jag fick ont i huvudet=/
 Kanske bli mössa snart? 
 
 
Jag har använt mössa redan ("redan"-efter sommarlovet) och det behövs kanske ibland. Visst, det kan bli varmt ibland. Men som vädret t.ex. verkar vara nu så känns ganska skönt att ha någonting på huvudet som skyddar mot kylan :)

 Ha det bra!;)


                                      Dags för mössa snart? 
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0