Tonight we made progress :)

Hej hej! Det blev dessvärre ingen shopping innan jag stack till mamma=/ Skulle först gå till MQ och kolla på en väska från märket "One" som jag tänkt köpa. Skulle vara skönt att ha en sån sort som jag hittade där=) Aja, nu ska vi ju inte disskutera väskor i detta inlägg... Som sagt, jag var ju inne i stan för att jag skulle leta efter pressent till mamma. Men allt verkade stängt där också så det blev inget med det=/ Lovar att köpa en pressent så fort jag är i stan=) När jag skulle på tåget till mamma så fick jag verkligen springa! Och det var ju så varmt idag så jag svettades verkligen när jag satte mej vid tåg stolen. Kanske borde lämnat en lapp att ingen skulle sätta sej där på kvällen... Nejdå, men det var riktigt jobbigt :O  Iaf, när jag kom till mamma så var det redan några där. Och mamma hade tydligen inte vetat om att jag piercat mej så hon blev nog förvånad. 
 Hemma hos mamma så käkade jag, gick ut med våran lilla Dvärgschnauzer Hugo (Hund, för er som inte vet vad dvärgschanuzer är;) Sen när jag var ute och gick så träffade jag min syster Anna och hennes man. Kul att se dom igen, det var ju ändå ett tag sen;)  Jag hade ändå (och måste säga att jag blev lite förvånad) över hur kul jag hade hos mamma=) Hade gott sällskap, vi skrattade och retades med födelsedags barnet (mamma). 
 
Sen skulle jag gå för jag skulle med tåget tillbaka in till stan för att träffa ett helt gäng med människor! Där ibland Filip, Linus, Danne, Ida, Patrik, Anton, Tommie och Henke L!  Sällskapet i stadsparken var svårt att överträffa denna sommaren! Jag träffade flera jag kännde/visste vilka dom va. Och så fick jag träffa en kär gammal kompis, Linnea:) Har verkligen saknat henne, det slog mej nu. Så vi satt och pratade en stund=) 
 Men sen så gick vi till en annan park, och där var det ändå mkt folk där också. Även fast jag föredrar att vara i stadsparken(A). Jag träffade Malin och hennes snälla vän Tess. Va riktigt roligt (även där) att träffa henne. Man märker hur mkt man saknar andra när man inte setts på ett tag:)  Annars så tillbringade jag kvällen med några som jag nämnde. En till person är Viktor O. Mannen som fick en del smeknamn. Några, som iaf jag hörde var: Vigge,Vicke, peter(?) och några till om jag minns rätt:) Även Ingrid kom förbi en stund:D Det tråkiga var bara att hon inte kunde stanna länge, fast med tanke på tiden så förstod jag varför hon skulle gå. Tråkigt att inte Sandra var där=/ Men det finns nog en anledning till varför=) 
 Blev väldigt många namn nu...:P

 Om jag glömt att nämna någon så är det inte med meningen=)  Kvällen kan beskrivas som galet kul! Allt umgänge gjorde det hela!

Nu blir det nog nattkäk! Ha det bra;)

Kommentarer
Postat av: cfranzen

sv; tack vännen! måste ses snart :o <3333333

2010-08-14 @ 09:49:54
URL: http://cfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0