Gotlands bilder, del 1 av 100(...)

 Mina saker till Gotland, (smutsig väska)
Internet som JAG floppade med=/
Jag och Filip. Påväg för att träffa "Biffen från Knivsta"  Innan vi rullar vidare mot Nynäshamn.
Filip glassar i en av Knivsta skolornas hängmatta :D
Det var extremt trång i baksätet. Men vad gör man inte för att hålla god min(A)
Utsikten från parkringen vid nynäshamn
Jag står och..ja ni ser ju själva.. -.-
Detta var nog en utav resans läskigaste bilder. Jag och Filip
Båten
Skön bild på filip, sunrice på gång=)
Sunrice

Kommentarer
Postat av: cfranzen

sv; tack martin! :D

2010-08-09 @ 16:08:10
URL: http://cfranzen.blogg.se/
Postat av: Biffen

Nice!

2010-08-10 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0