Vad hände igår?

Hej hej:) Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår=/ Anledningen var för att jag knappt var hemma igår.
 Först var jag i skolan. Där slutade jag kl: 15.40. Sen efter det åkte jag hem och fixade mej för kvällen. Var dessutom riktigt trött! =/ Sömn brist kanske? 
Jag tog bussen in till stan för att därefter lite senare ta en annan buss ut till Gränby. Där mötte jag Linus och Filip. Och (som vanligt nu kanske(?) så gick vi till Mc Donalds.

 Lite senare på kvällen så åkte vi in till HumC, där skulle det tydligen vara jättemycket folk. Och när vi kom dit så visade det sej att det var jättemycket folk- som vi knappt kände=/
 Visst, vi fick chansen attt träffa nya människor vilket alltid är kul:) Men dock så kände (iallafall jag) att jag inte orkade göra det ikväll.

 Aja, kvällen avslutades med att Patrik, Anton, Ida, Josefine, Andrea, Johanna och några till försökte (ska man säga planka?) oss in på My Sweet 16. Men dock (och inte så konstigt) så gick det inte.

 Måste även säga att hösten verkar verkligen vara på gång. Jag tycker det blir mycket kallare nu och tidigare:)
  Men på ett sätt lite mysigt(A)


 Det var lite om kvällen. Lovar att blogga mer än igår")  Ha det bra :)


                                      
Bild från igår: Jag, Patrik och Anton =)

                                 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack Martin! :)<3

2010-08-28 @ 13:00:57
URL: http://ingridsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0