Bra start på dagen

Hejsan allihopa:) Idag så gick jag upp 10.30 och då hade jag väldigt bråttom. Jag hade nämligen innebandyträning 11.00. Så jag packade väskan och tog två digestive och gick ner till hallen. Efter träningen så stannade några personer och jag kvar och spelade på skoj. Sen efter det så gick vi till affären, där köpte jag en 1,5 liters Pepsi och gick hem. Sen när jag kom hem så värmde jag mat och tittade på tv. Just nu så håller jag på att redigera några bilder i Picasa. Jag har också byt till en ny header, men jag kanske redigerar den senare men det var det bästa jag kunde göra nu och jag är nöjd. Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra, men om någon vill hitta på något så är det bara att höra av sej=)

Ha det bra;)

                          Foto: Gjort i Picasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0