En lugn dag på lovet

Hejsan:) Idag så sov jag tills klockan var runt 12. Fast jag skulle nog behövt sova längre för jag somnade när pappa gick upp (det vill säga runt kl:06:00). Jag vet att jag borde sova bättre och det ska jag försöka göra också. Iallafall så gick jag inte upp förens kl:13:00. (Det känns som om det kommer bli mycket klockslag i detta inlägg). När klockan blev 14:00 så tog jag bussen in till stan, där jag gick runt och bara tog det lugnt. Efter det så åkte jag hem igen runt 16:00. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, spelade lite innebany med mej själv och (känns inte helt oväntat) tog det lugnt.

Ikväll så har jag kollat lite på tv och lite annat. Blir en lugn och skön kväll. Imorgon så har jag träning, sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir nog till att bara koppla av dom sista dagarna på lovet.

Ha det bra;)
 
Bild: Från julen, ett exempel på hur lång lugg jag har=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0