Lugn och skön helg=)

Hejsan:) Får säga förlåt för att jag glömde skriva ett inlägg igår=/ Igår så gjorde jag inget speciellt. Jag vaknade runt 09:40 och bara allmänt slappade fram tills 15:00. Då gjorde jag mej iordning och gick ner och kollade på en innebandymatch. Det var herrarna som spelade, dom vann med 5-3:) Sen efter det så var det en till match. Men där kollade jag bara på en period. Sen efter det så gick jag hem. Ska jag sammanfatta dagen igår så var den allmänt lugn. Precis som det har varit idag=) Har inte planerat något speciellt idag, men hoppas att det blir en lugn kväll.

Ha det bra=)


Kommentarer
Postat av: bloggkungen!

tjenare mannen! najs blogg

2010-01-31 @ 20:18:47
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0