Match imorgon

Hejsan igen. Sitter här och tänker på att jag har innebandymatch imorgon. Känner inte för det=/ Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag funderat på att sluta med innebandy, och jag har fortfarande den känslan kvar. Så om man ska använda ett kanske lite "vuxnare" ord så är det preliminärt att jag slutar efter den här säsongen. Det är inget lätt beslut men jag vill inte vara "styrd" av träningar och matcher. Men som sagt, detta är bara ett preliminärt beslut så jag har inte bestämt mej helt:)

Ha det bra;)                                                               

                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0