Ny mobil?

Hejsan allihopa=) Idag så har jag varit i skolan, det var ganska skönt. Men jag var ganska trött, eller jag kände mej inte på så glatt humör ibland. Måste säga förlåt för det=/. När jag slutade så gick jag och en kompis ner mot stan, därefter så gick vi åt olika håll. Jag skulle kolla efter en T-shirt eller en typ av Hoodtröja och jag hittade en:D

                                                             Köptes på Marks N Brands för 399 kr.

Om jag ska byta ämne så tänkte jag berätta att jag funderar på att köpa en ny mobil. Men jag vet inte vad för sorts mobil än. Den får inte vara för dyr:) Men jag funderar på en iphone (vet att den är dyr, men ska försöka hitta en med ett bra abonnemang). Om ni kan rekommendera något abonnemang eller så, så skulle jag vara tacksam för det=). 

Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Biffen

Du kan ju köpa en iPhone 3G (S) om du vill satsa lite. =)

2010-01-29 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0