Nytt år, nytt inlägg

Hejsan:) Jag vet att det var längesen jag skrev ett inlägg och det har berott på att jag inte har orkat skriva ett inlägg. Men om jag ska samman fatta av vad jag har gjort den tiden senast jag skrev så har jag gjort det här:

  • Har firat julafton med släkten
  • Jag har spelat innebandycup
                                                                                              
  • Sen har jag firat nyår med ett par klasskompisar              Bild: Från julen:)
  • Jag har tränat
  • Jag har slappat:)

Det e nog ungefär det som jag har gjort hittills=)

Idag så har jag inte gjort särskillt mycket. Jag sov till 15:30 om jag minns rätt, för jag var uppe riktigt sent natten innan. Imorgon (eller vilket är idag, eftersom klockan är efter 00:00) har jag inga direkta planer, kanske jag ska åka till stan. Eftersom det känns som om det skulle vara kul att åka in dit. Men jag har inte bestämt mej än, får se hur det blir imorgon. Nu ska jag kanske kolla på några videoklipp eller nåt sånt, så ni får ha det bra:)

Jag lovar att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera=)

Ha det bra;)

               
             





                   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0