Äre värt?

När jag kom hem idag så träffade jag Markus en stund. Ni vet mannen som driver bloggen www.mannenmedpacemaker.wordpress.com  ;) Iaf, han kom till Dinx med sin kära Longboard. Kan berätta att den var grymt nice! Och jag tog ett "steg" med den. Och det steget kände man verkligen (lite!!) skilnad på vanlig Skateboard och Longboard =) Så mina funderingar går till om man kanske ska införskaffa sej en sån. Men samtidigt dyker tanken upp på att det e kanske lite sent för det nu?:O  Aja, det lär väl visa sej;)

See yaa! 
Longboard från Sector 9 - Lombok - 46                              VS           

Kommentarer
Postat av: piiton

longboard

2010-07-31 @ 12:29:15
Postat av: Slaensa

Skateboard är mycket håtrdare!

2010-07-31 @ 17:29:33
URL: http://slaensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0