En apa utan hår?

Hallojj! Min dag idag har varit riktigt lung. Jag vaknade 16:20 kanske?(!)? Iallafall, gick upp, käkade och sen har jag inte hunnit göra så mycket. Inatt så snackade ja med en rikitigt rolig tjej:D Nämligen Sandra haha hon visade dom mest roliga videoklippen på länge=) hahaha. Iaf, som ni ser så lyder ju rubriken "En apa utan hår?" Och det e bara för att Sandra visade mej ett spel där det tydligen var en apa som skulle skjuta någonting på ballonger. Men såklart, tror ni inte att jag trodde det var en pingvin!:O Kan inte fatta hur man ska veta att det e en apa när den ser ut som en pingvin :S haha

Aja hare bra, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

De e mattias hund Enzo:D så söt!

2010-07-21 @ 22:24:04
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0