Goder eftermiddag!

Tjabba tjena hallo! Idag så har jag verkligen inte sovit bra. Somnade sent, sen när jag äntligen lyckats somna så kommer hugo in (våran hund) och börjar yla. Anledning? Jo, mamma hade åkt. Så där står han vid sängkanten, jag med min ena hand nere vid hans öra så han ska veta att jag vet att han e där;) Efter en stund hoppar han upp och lägger sej brevid mej, nästan vid mitt huvud vilket e ganska ovanligt=) Men men, blev lite mys. Sen började det om igen och han började skälla, så samma sak igen. Vi somnar efter en stund, sen så vaknar jag av att han börjar skälla tio gånger högre på nedervåningen! Men denna gången berodde det nog på att mamma kom hem. Så finally kunde jag sova ut =)

Idag så kommer mormor och morfar :D Mamma och dom ska åka till Finland på släktträff. Det var verkligen ett bra tag sen jag såg dom, men det kan ju bero på att dom bor runt Jönköpingtrakten... Eller?:O

Iaf, dom stannar inte så jättelänge. Dom åker redan idag så jag åker nog hem till pappa samtidigt.

Nu måste jag gå upp och äta, Ciao!


Kommentarer
Postat av: carro

sv; tack så mkt vännen :)

2010-07-09 @ 22:22:51
URL: http://carrofranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0