Hittat ny skola!

Ni kanske vet att jag ska börja om ett år i gymnasiet? Anledning? aa, det e ju inte för att jag inte lyckats i skolan!;) Neej, utan jag vill inte gå Handelsprogrammet. Så jag ska byta till Omvårdnad hade jag tänkt=)
Så jag satte mej ner vid datorn och började leta. Och efter en stund och mycket tänkande och letande så hittade jag en helt perfekt skola! Nämligen Cultus. Alla kurser stämde perfekt med det som jag vill gå :) Det finns bara ett litet men.. Eftersom jag bestämde mej för att byta skola efter det att jag gick ut 1:an så har jag inte gjort någon ansökan!:O Och tror ni inte att det var fullt på Cultus då! =( Så det e bara att hoppas att man kan knipa en plats om någon har hunnit byta innan skolan börjar... Annars får det bli Lundellska...Kattes rival...

                       

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Finns säkert en plats! :)

2010-07-25 @ 21:15:11
URL: http://ingridsliv.blogg.se/
Postat av: Biffen

Blir det lundellska kmr du tyvärr åka på förlust nästa år. Hård träningen har redan börjat.

2010-08-01 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0