I ärlighetens namn

Fick nyligen en kommentar om inlägget överklassen har hittat hem som lyder såhär:
"börjar bli lite överdrivet nu?"
Svar: Ja, absolut! Tanken var inte att det skulle gå såhär långt... Anledningen till att jag gjorde det här med överklassen var för att det blev en efterfrågan på när jag gjorde det. Men lovar att det inte kommer bli en vana. Oavsett hur efterfrågat det nu än är...

Har ni fler tips, idéer och klagomål är det bara att skriva en kommentar. Vill ju inte att detta ska bli en tråkig läsning-.-  Men en sak är klar:   Oavsett hur mkt jag än överdriver i mitt skrivande så kommer jag alltid att vara mej själv utanför bloggen. Där spelar jag garanterat inte =) Men sant att det måste bli mer skärpa i bloggandet nu!:O Så för allas trevlans så går kategorin "överklass nytt" under isen på obestämd framtid!

Tack för ärligheten, du som nu skrev kommentaren! du gör en större skillnad :D


Hare;)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tycker du gör ett bra jobb, man kan inte tillfredställa alla i en blogg..huvudsaken är att man tycker det är roligt man själv skriver!

2010-07-22 @ 20:46:33
URL: http://ingridsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0