Migrän...

Tjena! :D Idag var jag som sagt på fyrishov med Patrik Anton och Jonte. Det var nice. En avkopplande grej =)
Men sen lite senare märkte jag att jag fick huvudvärk=/  Så jag tog en huvudvärkstablett men det hjälpte inte:(
Började väl känna på mej att det var migrän dom började uppstå. Så jag tog bussen hem, blev bara sämre och sämre... Och sen när jag kliver av bussen hinner jag gå 20-30 meter. Då börjar jag spy! =(  Visserligen kände jag mej bättre efter det så det var väl nånting bra...
Anyway, sen när jag kom hem så gick jag och la mej. Sov e bra tag och sen mådde jag bättre =)

Kunde iaf sms med "överklassen" Va osäker på hur överklassen skulle vara, men det visade sej att dom e riktigt snälla ibland blink* ;) Hoppas bara att man får träffa dom snart... =)

Iallafall, hoppas på att gå till jobbet imorrn. Vill ju inte förlora timlön=/

Ha det bra, Ciao;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0