Saker att lägga sommarpengarna på

Hejsvejs! Ligger här och funderar på vad jag ska lägga sommarlovspengarna på, hmm... har en del alternativ. Får snart en del av lönen iallafall=)

Kläder: Känns som om att det går åt ofta. Men få inte för er att det blir något spring till Gant eller NK här inte! Nee, här blire affärer som t.ex. Marks´n Brands, Holmlunds (fast tycker bara att dom har mindre och mindre saker nuförtiden) och JC.

Skor: Någon typ av sommarskor kommer det nog kanske bli. Har hittat ett par färgglada på Stadium.

Mobil: Behöver snart en ny. Den förra tappade jag ju som sagt (Sony Ericsson Vivaz, om någon hittat en sån så får ni gärna höra av er!). Kännetecken är att den glappar lite i uttaget! Aja, va och kollade på Media Market vad dom hade för mobiler och det va inte lite!:O  Ojj ojj ojj va mycket som fanns. Fanns nog något för alla som e i behov av en mobil...

Playstation? Detta är nog det som jag prioriterat lite mindre. Känner att jag inte har så mycket behov av detta. Det egentligen enda är att jag skulle behöva en DVD spelare, men det kan ja ju säker köpa billigt någonstans.

Kamera: För att fota lite mer i vardagen och kanske lägga ut här på bloggen. Blir lite roligare med att se lite av vad jag gör på dagarna (eller...?)

Aja, något utav det här e iaf vad jag har funderat på. På fredag blire troligtvis stan med Filip och då kanske det blir shopping?

Ciao =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0