Tandläkarbesök

Hola! Idag så har jag varit hos tandläkaren. Lagade något hål dessvärre... Men det positiva e att min mun verkar vara bra nu, och att det inte blir några fler besök förens om ett år kanske =)
Sen gick jag på stan. Där träffade jag bland annat Jimmy. Sen träffade jag också Johan. Iallfall, gick med Jimmy på stan. Han fixade lite saker och sen fick jag skjuts hem! Snällt va? =) Vi stannade även vid svartbäcken och köpte glass.  Själv köpte jag ett blått linne. Kände att jag behövde linne så det blev ett. Men det blev inge mer shopping. För det sparar jag tills på fredag när jag ska med "Stekarn" på stan =)

Nu ska jag kila, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa typ :/ jag har inte ens sett dig en enda gång på affären än, jag som köper pepsi hela tiden. trodde jag skulle stöta på dig hela tiden när du skulle börja jobba där:D

2010-07-14 @ 22:38:06
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0